هویت بصری جدید Audi
- چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۰۸ ب.ظ
هویت بصری یکی از فاکتورهای مهم برندسازی است. ارائه مفهوم یکپارچه از طریق ارتباط تصویری رویکردی است که به عنوان ویترین برندها در اولین برخورد با مخاطبان نقش بسزایی به ماندگاری در اذهان دارد. اما چرا برندها در گذر زمان به طراحی مجدد یا تغییر در هویت بصری شان روی میآورند؟ یکی از اصلی ترین دلایلی که بزرگترین برندها اقدام به ایجاد تغییرات در هویت بصری شان می کنند این است که پویایی خود را حفظ کرده و با نگاهی به تغییر ذائقه و سلیقه مخاطبانشان و با استفاده از تجربه های مشتریان، خود را منطبق بر خواسته های جامعه رو به رشد امروزی کنند.
آئودی Audi که همه ما آن را به ساخت اتومبیلهای اسپرت و خاص می شناسیم به تازگی و به کمک سه آژانس تبلیغاتی مطرح آلمانی به نام های تیم کِیام اس (KMS Team)، بلکاسپیس (Blackspace) و استریک پانت (Strichpunkt) بخشهای مختلف هویت بصریاش را با همکاری یکدیگر تکمیل و قوانین جدیدی برای آن تدوین نمودند. تمرکز این طراحی بر روی توسعه و آمادهسازی یک راهنمای (Guideline) جامع برای استفاده در تمامی مدیاها،رسانهها و یا حتی وبسایت و اپلیکیشن آنها در تبلت، موبایل و ساعتهای هوشمند بوده است.
نتیجهی کار، پی ریزی اصول طراحی جدیدی از جمله مکان قرارگیری لوگوی جدید، همترازی رنگهای برند، نوع تایپوگرافیها، تایپ فیس جدید و طراحی دیگر عناصر تبلیغاتی مانند چگونگی پایان یافتن تبلیغات برای استفاده در رسانه های تصویری (مانند یوتیوب) و بسیاری از جزییات دیگر بود. در ادامه میتوانید نتیجه این پروژه را در قالب یک ویدئوی تبلیغاتی تماشا کنید
منبع :designmadeingermany
- ۹۶/۰۱/۳۰