ببین، فکر کن؛ خلق کن!
برایم هیچ لذتی بالاتر از خلق کردن نیست. از اولین کاردستی دوران مدرسه تا نفر برتر جشنواره مطبوعات دانشجویی 1380 در بخش طراحی لوگو و طراحی اولین هویت سازمانی برای پارس خودرو 1383، همه شان برایم اوج لذت بودند و حال خاطره ای آموزنده، دوست داشتنی و صد البته فراموش نشدنی هستند. به همین دلیل همیشه تلاش می کنم تا با خواندن، دیدن و شنیدن، جستجو در تجارب دیگران و کشف راه حل های جدید در تجربه های شخصی، در حال یادگیری و آموختن باشم. علاوه بر این معتقدم ذات هستی پشتوانه ای است برای کشف راه حل های مناسب و ایده های خلاق و حقیقت طبیعت مشوقی است برای حس همکاری و مشارکت.
از این رو فعالیت هایم را بر آفرینش راهکارهای خلاقانه برای برندسازی یا به عبارت دیگر نگارش هویت جامع برای یک محصول یا خدمت، فرد یا سازمان متمرکز کرده ام. بر پایه تحصیلات دانشگاهی در رشته آمار و برنامه ریزی تخصص اصلی ام ایده پردازی، خلق و هویت سازی برند است. مهم ترین هدفم در تدوین استراتژی و مدیریت برند(علاوه بر ارزش آفرینی) باز کردن جایگاهی ماندگار در قلب مخاطبان برای دوست داشتن برند است و این جمله از آگوست کنت: " انسان از عمل کردن و حتی اندیشیدن خسته می شود، اما هرگز از دوست داشتن خسته نمی شود " همیشه آینه راهم بوده است.
هم اکنون و از سال 1390 در مدیریت ارتباطات امدادخودروایران به عنوان مسئول روابط عمومی و تبلیغات مشغول فعالیت هستم. طراحی برندبوک و تدوین استراتژی برند برای اولین بار از زمان تاسیس این شرکت 1379، یکی از شاخص ترین اقداماتم در امدادخودرو ایران است که با مشارکت همکاران عزیزم در مدیریت ارتباطات انجام داده ام. مهم ترین اهدافم در انجام این پروژه ایجاد هویت بصری منسجم و یکپارچه ، حفظ جایگاه و ارتقا تصویرذهنی برند امدادخودروایران در جامعه بود.
از سال 1388 تا 1390 مدیرهنری و تبلیغات جشنواره ملی جوان ایرانی بودم. تاثیر گذار ترین اقدامم در این پروژه، تدوین کمپین تبلیغاتی و نوشتن کاپی(آینده اینجاست کنار شماست ...) بود که بعد از اجرا، جان تازه ای به سازمان ملی جوانان (وزارت ورزش و جوانان فعلی) بخشید. . . .
در مدت فعالیت حرفه ای ام علاوه به عنوان مشاوره برندسازی و جایگاه سازی برند به کسب و کارهای نوپا، تجارب سازنده و موفقی در زمینه بازساری برند با اشخاص و سازمان های بزرگ داشته ام. همچنین سابقه همکاری با شرکت ها و سازمان های متعدد به عنوان مشاور ارشد هنری، مشاور تبلیغات و روابط عمومی، کپی رایتر، طراح گرافیک را داشته ام. تاکنون به پروژه ها و مسئولیت هایی که به من واگذار شده اند، نگاهی چالشی داشته و در تلاش بوده ام تا علاوه بر دانش و توانمندی های فردی و با بهره مندی از کار تیمی نتیجه ای را کسب کنم تا به عنوان نمونه ای موفق و پیشرو از آن یاد شود.
و درنهایت توفیق از خداست . . .
Look, think, and create!
The most important career and unforgettable memories in my life is creating. The pleasure of being selected as a superior in students’ publication of logo designing festival in university (2001) and also the first corporate identity for Pars Khodro.co (2004).
Ways to create new ideas by looking, listening, and researching people’s art based on their experience and also discovering new solutions.
Being focused on creating innovative solutions for branding or in other words, creating comprehensive identity for a product, service or an individual organization is my way to join this journey.
Based on my university education in statistics and planning, my specialty is creating idea and branding. My main purpose in strategy codification and brand management (in addition to value creation) is to open an imminent place in the heart of audiences to love a brand. I truly believe in the quote by August Comment “we tire of thinking and even of acting; but never of loving”.
I’ve been working as an advertising and Public relations in Emdad Khodro of Iran communication managements since 2011.
Have been an active duty art and advertising director of Iranian Young National Festival from 2009_2011. The most influential action I took in the project was codification of advertising campaign and copy-writing (future is here, near you) which promoted Youth National Organization (ministry of sport and youth).
I always had a challenging view to all my projects and responsibilities, and did my best not only to use my own personal knowledge and capabilities, but also to benefit from team work to reach to the point to be remembered as a successful and leading model.