فونت مناسب برای راهبرد بیشتر مفهوم
- دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۵۰ ب.ظ
یکی از اشتباهات #استراتژیک #برندها، نادیده گرفتن#لحن #برند در آگهیهایشان توسط #مدیران_هنریاست. در بسیاری از موارد #المانهای بصری همسو با#لحن #برند و پیام هدف طراحی و چیدمان میشوند اما عدم استفاده از فونت مناسب برای کاپی و یا متن ها صدایی متفاوت از لحن اصلی ایجاد میکند.
استفا از #فونت مناسب موجب برقراری ارتباط صحیح میان صورت و معنا خواهد شد.
#font
#branding #copywrite #artdirector#toneofvioce #brand
- ۹۵/۰۶/۰۱