محتوای بصری و پیام رسانی مستقیم
- يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۲۷ ب.ظ
#امیرحسین_ایماغیان: تولید محتوای بصری برای ارسال پیام مشخص و مستقیم به #مخاطب که هم #خلاقانه باشد و هم طیف گستردهای از مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهد، یکی از چالشهای پیش روی مدیران هنری و #خلاقیت #برند ها و به طبع آن #آژانس های #تبلیغاتی است. شاید این چالش در بیشتر بنگاههای تبلیغاتی ایران زود به پایان برسد و یکی از فاکتورها (خلاقیت یا پیام رسانی) فدای آن یکی شود اما هستند برندها و آژانسهایی که با ایجاد اتاق فکر مناسب و پایش قبل از اکران عمومی #محتوا، با تاثیرگذاری بر مخاطب حداکثری #هزینه_فرصت خود را مدیریت میکنند.
#بیلبورد جدید #سامسونگ که با هدف اطلاع رسانی تکنولوژی جدید بکار رفته در #گلکسی #نوت_7 ( استفاده از #اسکن_عنبیه بجای حسگر اثر انگشت) و تاریخ عرضه عمومی آن در ایران، طراحی و اکران شده است؛ یکی از هزاران نمونه طراحی محتوای بصری خلاقانه با رویکرد پیام رسانی مستقیم است. طراحی #مینیمال با استفاده درست از فضای منفی، جانمایی حساب شده المانهای بصری و #کاپی هوشمندانه "با اسکن چشم...از اول پاییز" از مزیت های این محتوا بحساب میآیند. علاوه بر این، چیدمان هم طراز نشان سامسونگ و کاپی، استفاده از قلم استایلوس و نشانه چشم در تصویری محو از محصول در مرکز بیلبورد حسی یکپارچه "ساسونگ نوت، با قابلیت اسکن چشم از اول پاییز وارد بازار ایران خواهد شد. " را به بیننده القا میکند.
#samsung #branding #note7 #galaxynote #contentstrategy #copywriter #alefmoshadad #baninik #amihimaghian #innovation #iris #irisscanning
- ۹۵/۰۶/۰۷