برندها و مدیریت تجربه مشتری
- سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ب.ظ
خدمات یا محصولات دقت بیشتری داشته و باعث ایجاد حس خوب و در نهایت وفاداری برند شود. همین دقت خودخواسته باعث ایجاد ارتباط دوسویه و موثر بین برند و مشتری هایش خواهد شد و برندها را وادار می سازد تا بر روی #رفتارمصرف مشتری دقت بیشتر داشته و #انتظارات_مشتری را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و در لحظه پاسخگو باشند. تصویر بالا خلاصه ای از گزارش موسسه گروپ ایکس پی از 30 برند برتر جهانی در سال 2016 از منظر شاخص #تجربه_مصرف_کننده یا #تجربه_مشتری است که گزارش و تحلیل کاملش را می توانید در لینک ذیل مشاهده کنید.
نکته جالب این گزارش رتبه و نحوه عملکرد #پمپرز در مدیریت تجربه مشتری است که با تمرکز حمایت از رسانه های اجتماعی در حوزه کودکان، استراتژی تولید محتوای دیجیتال با محوریت نکات آموزشی رشد و تربیت کودک، تمرکز بر ایجاد و فعالسازی گردهمایی های ویژه والدین، تسهیل ارتباط مادران از طریق دهکده آنلاین پمپرز و همکاری با یونیسف؛ انجام شده است.
- ۹۵/۰۹/۱۶