امیر حسین ایماغیان | Amir Hussein Imaghian

روزانه‌های کسب و کار،بازاریابی،برندینگ و تبلیغات با چاشنی علاقمندی های شخصی

امیر حسین ایماغیان | Amir Hussein Imaghian

روزانه‌های کسب و کار،بازاریابی،برندینگ و تبلیغات با چاشنی علاقمندی های شخصی

استراتژیست برند، طراح ساختار برند، مشاور ارتباطات، طراح هویت |Brand Strategist, Brand Concept Design, Communication Consultant, Identity Design, Speaker

برندها و مدیریت تجربه مشتری




خدمات یا محصولات دقت بیشتری داشته و باعث ایجاد حس خوب و در نهایت وفاداری برند شود. همین دقت خودخواسته باعث ایجاد ارتباط دوسویه و موثر بین برند و مشتری هایش خواهد شد و برندها را وادار می سازد تا بر روی #رفتارمصرف مشتری دقت بیشتر داشته و #انتظارات_مشتری را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و در لحظه پاسخگو باشند. تصویر بالا خلاصه ای از گزارش موسسه گروپ ایکس پی  از 30 برند برتر جهانی در سال 2016 از منظر شاخص #تجربه_مصرف_کننده یا #تجربه_مشتری است که گزارش و تحلیل کاملش را می توانید در لینک ذیل مشاهده کنید.

نکته جالب این گزارش رتبه و نحوه عملکرد #پمپرز در مدیریت تجربه مشتری است که با تمرکز حمایت از رسانه های اجتماعی در حوزه کودکان،  استراتژی تولید محتوای دیجیتال با محوریت نکات آموزشی رشد و تربیت کودک، تمرکز بر ایجاد و فعالسازی گردهمایی های ویژه والدین، تسهیل ارتباط مادران از طریق دهکده آنلاین پمپرز و همکاری با یونیسف؛ انجام شده است.

https://goo.gl/WUMYeo

  • امیرحسین ایماغیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی