ری برندینگ مبین نت: از خدمات اینترنت تا ICT
- جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۱ ب.ظ
شرکت ارتباطات مبیننت که بیشتر به عنوان وایمکس مبین نت شناخته می شد؛ اکنون گامی بلند برای بازسازی برند خود به عنوان یک شرکت ICT برداشته و در مراسمی در حاشیه الکامپ بیست و دوم و با حضور رسانه ها از لوگوی جدید خود رونمایی کرد.
در این مراسم که در غرفه این شرکت در سالن خلیج فارس برگزار گردید، شایا فرخیار مدیرکل بازاریابی و فروش انبوه شرکت ارتباطات مبیننت پس از تشریح تعاریف مختلف لوگو و تاریخچه استفاده از آن اعلام کرد: شرکت ارتباطات مبیننت که از سال 1387 کار خود را آغاز کرد از یک لوگو که احتمالا با آن آشنا هستید استفاده نمود اما در سال 1389 از لوگو وایمکس مبیننت به عنوان یک لوگو محصول رونمایی کرد تا با استفاده از ترکیب نام تکنولوژی محصول و برند خود، افراد بیشتر با تکنولوژیهای جدید آشنا شوند.
وی در ادامه افزود: اما حالا ما فکر میکنیم که دیگر نیازی به این نیست که در مبیننت از یک لوگوی محصول استفاده کنیم که این یک رویه جهانی است. به همین دلیل ما از تقریبا ابتدای سال جاری با بهرهگیری از چندین طراح خبره داخلی و حتی اساتید دانشگاهی روند طراحی لوگو جدید خود را آغاز کردیم تا در نهایت به لوگو جدید خود برسیم.
شایا فرخیار در ادامه افزود: لوگوی جدید مبیننت در نگاه اول پیچیدگی خود را دارد و به یک هزارتو شبیه است اما حرفها و نکتههای زیادی درون خود نهفته دارد. فونتهای بکار گرفته شده در لوگوی فارسی و انگلیسی کاملا طراحی شدهاند.
مدیرکل بازاریابی و فروش مبیننت خاطرنشان کرد: لوگوی جدید مبیننت در درون خود به اتصال دنیای مجازی و واقعی، خطوط مخابراتی و فناوریهای انتقال، قدرت انعطافپذیری برند، امنیت و قابل اطمینان بودن آن و نهایتا حرکت موجود در آن به سرعت اینترنت مبیننت اشاره دارد که تمامی این المانها شخصیت، هویت و نوع فعالیت برند مبیننت را منتقل میکند.
وی در ادامه افزود: بیشتر افراد، مبیننت را با دو رنگ سبز تیره و روشن میشناسند و حالا ما در لوگوی جدید مبیننت شاهد دو رنگ سبز دیگر نیز هستیم که در میان این دو رنگ قرار میگیرند.
شایا فرخیار همچنین خاطرنشان کرد: تغییر لوگوی مبیننت همزمان با تغییر تکنولوژی مبیننت بوده و ما حس میکردیم هنگامی که ما تکنولوژی محصولات خود را تغییر میدهیم لازم است به نحوی نشان دهیم که مبیننت پوستاندازی کرده است.
منبع: فارنت
- ۹۵/۰۹/۲۶